Hoofd Administratie
In onze Hoeve zoeken wij naar een leidinggevend administratief medewerker voor o.a.
Voorbereidende werkzaamheden tbv
Personeelszaken (HR)
In deze functie ben je naast je eigen werkzaamheden leidinggevende (en aanspreekpunt) voor collega's op kantoor, zoals onze partymanagers en medewerkers backoffice.
Je neemt zitting in ons Kernteam (MT) en verzorgd voor hen o.a. de vergaderstructuur en verslaglegging. Periodiek plan je de nodige (functionerings)gesprekken.
Je werkt nauw samen met Marieke en draagt samen de zorg en verantwoordelijkheid voor het totale administratieve pakket. Wij zoeken een gemotiveerde collega die ervaring heeft op deze functie en deze, na de nodige inwerkperiode, zelfstandig kan vervullen.
32 uur | week (ma-vrij)
Salaris | conform CAO Horeca
Zij die affiniteit en ervaring binnen de branche hebben genieten onze voorkeur, maar is geen pre!
We zoeken een teamplayer m/v zonder 9-5 mentaliteit. Met sterke leidinggevende capaciteiten, een realistische denker en doener!
Wil je solliciteren?
Stuur dan jouw motivering naar marieke@hoeve1827.nl en wie weet tot snel
Neem contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak.
Samen kijken we naar een gelegenheid op maat voor u.
Open!
Maandag
Vanaf januari 2025 zijn wij voor diner ook geopend op maandag!